Május 24. - Így élünk mi 26.rész
2017. május 24. írta: Vagdal Éva

Ezen a héten Timiék látogattak meg minket, így az semmiképpen sem mondható el a hétvégénkről, hogy unalmas lett volna. Sokat beszélgettünk, kirándultunk és sétáltunk, ahogy azt a következő képsorokon látni is fogjátok.

A pénteki utazás fáradalmait kipihenve szombaton a helyi hév (itteni nevén dart) egyik végállomását vettük célba, Malahide-ot.

Itt Timiék megismerhették az igazi ír időjárást, hiszen egyik pillanatban bőrig ázva futottunk a dart megállóba, másik pillanatban pedig élveztük a májusi nap sugarait.

Következő nap egy buszos kirándulás keretében Észak-Írország felé vettük az irányt, ahol a Giant's Causewayt (Óriások útja) és Belfastot néztük meg. Jó kis túra volt - az 5-6 km-es túrázás mindenképpen meg volt.

Egyetlen közös képet is sikerült készíttetnünk valakivel, íme az eredmény:

Átsétáltunk a Carrick-a-rede kötélhídon (25 méteres magasságban a tenger felett) is, ami a képek ellenére azért nem olyan félelmetes.

Jelentem mindenki szerencsésen átért a hídon :)

Aztán az Óriások útjához érve ismét tátva maradt a szánk, hiszen lélegzetelállító a közel 40000 ötszög együttes látványa.

A bazaltrengetegből kikeveredve egy helyi étteremben ebédeltünk, majd Belfast felé vettünk az irányt. Útközben a Trónok harca című sorozatból ismert fasoron (Dark Hedges) is átjöttünk.

Belfastban csupán fél óránk volt, úgyhogy csak egy gyors városnézésre volt időnk.

A túrázás okozta izomláz elmulasztására Timiék elmentek a dart másik végállomására, Greystonesba, ahol a tengerparton sétálva élvezték az Írországot is meghazudtoló napsütést.

Ha bárkinek meghoztuk a kedvét Írországhoz, várunk Benneteket szeretettel!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.