Június 18. - Így élünk mi 27.rész
2017. június 18. írta: Vagdal Éva

Úgy tűnik május-június vonzza a vendégeket Írországba, hiszen Timiéket követően barátnőmék, Dóriék és Izoldáék is itt voltak nálunk látogatóban. Ennek persze mi nagyon-nagyon örültünk és örülünk is bármikor, úgyhogy ha valakinek kedve lenne még kijönni, mi várjuk szeretettel.

Ahogy az lenni szokott, vendégek révén egész jó idő volt Dublinban, habár Izoldáék azért megtapasztatlták az igazi ír időjárást.
Az első napokban (mivel mi dolgoztunk) Izolda és Imre egyedül fedezték fel a várost, de ahogy az a képeken is látszik, jól szórakoztak :)

Aztán péntek este belevetettük magunkat az ír éjszakába és elmentünk az itteni programok közül kihagyhatatlan ír táncshow-ra, ahol egy finom vacsora mellett élvezhettük az ír táncosok műsorát.

A hétvége eléggé esősen indult, de aztán pár óra elteltével mégis kimerészkedtünk a Botanikus kertbe, ahol június révén épp virágba borult minden.

A túra több szempontból is hasznos volt, hiszen Ádám végre találkozott a róla elnevezett fűszernövénnyel, a borsikafűvel :)

Az egész kert körbesétálása után azért ránk fért egy kis evés-ivás, úgyhogy beültünk Ádám ebédelős törzshelyére, ahol nagyon finom hamburgereket lehet kóstolni (na, jó...persze a Guinness sem maradhatott el :P)

A következő állomás a Kilmainham-gaol börtönmúzeum volt, ahol sajnos a börtönbe nem tudtunk bejutni (akárhogy is próbálkoztunk), de múzeumot azért megnéztük.

A vasárnapot egy jó adag ír reggelivel indítottuk, majd darttal elmentünk az egyik végállomáshoz, Howthba.

Mi nagyon jól éreztünk magunkat ismételten, úgyhogy kalandra fel - bárki, akinek megjött a kedve Írországhoz, írjon ránk és mi szívesen vendégül látjuk.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.