Szeptember 5. - Így élünk mi 8.rész
2016. szeptember 05. írta: Vagdal Éva

Szeptember 5. - Így élünk mi 8.rész

Pár hét kihagyás után ismét jelentkezünk Dublinból. Az előző két alkalommal azért nem jelentkeztünk új bejegyzéssel, mert az elmúlt két hetet ugyanis Magyarországon töltöttük. Ezúton is nagyon szépen köszönjük mindenkinek az együtt töltött időt és a sok boldog pillanatot.

Az otthon töltött másfél hét után Ádám már szerdán visszatért a munkás hétköznapokba, én pedig rendbe raktam a kis lakunkat és mostam és mostam és mostam....:)
Hétvégére pedig egy finom rakott krumplival leptük meg magunkat - felavatva "kiterjedt" konyhai készletünk legújabb darabját. 

img_1516_2.jpg

Aztán újra egy dolgos hét következett - ezúttal már nekem sem volt menekvés a munkába-menetel elől. Az itt megszokott esős idő helyett hét ágra sütő napocska azért megkönnyítette a dolgomat:

irishweather.jpg

Munkából hazafelé egyik nap megláttam, hogy a magát Írország kedvenc cirkuszaként reklámozó Tom Duffy's Circus épp Dublinban állomásozik, így ezen a hétvégén - engedve gyermeki énünknek - elmentünk cirkuszba. 

Volt itt minden - Pókember, Thor és Vasember együttes erővel varázsolták elő és tüntették el a zsonglőröket egy fergeteges nyitószám keretében. 

img_1541_2.jpg

Szerencsére, amire kellett mindannyian előkerültek:

img_1544_2.jpg

Ádámmal közös kedvencünk azonban ez a mongol artistacsapat volt, akiknek minden mozzanatától tátva maradt a szánk. A gravitációt meghazudtolva dobálták fel egymás vállára az embereket:

img_1559_2_1.jpg

Az esét a cirkusz tulajdonosának produkciója zárta, amit a testvérével együtt adott elő. (Körülbelül 6 méteres magasságban, egy forgó szerkezeten, kibiztosítás nélkül ugrálóköteleztek és szaltóztak, mintha ez a világ legtermészetesebb dolga lenne.) Mit ne mondjak - elállt a szavunk rendesen.
img_1573_2.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ouririshlife.blog.hu/api/trackback/id/tr9111679241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása